onsdag 21 mars 2012

Twitter

Idag har jag skaffat twitter...kul!
Man måste ju hänga med i utvecklingen.
så nu bloggar jag, nätdejtar och twittrar..helt otroligt
just ja har ju MSN oxå..vissa tycker visst det är föråldrat..men men om man ska nätdejt så är det exemplariskt :)

På tal om nätdejting... nu behöver jag allas tummar för de måste hållas :)
har träffat en urgullig kille...tänk om;)

Vill träffa honom mer och verkar som om han är på så nu är det bara att be till högre makter...och då inte bara för att han ska vilja mer utan att allt klaffar..är less på att inte ha nån att mysa med

Känner mej helt galet förrvirrad idag...dels pga av honom och dels pga att jag knappt sover...chattar och messar sent in i natten :P

just ja på twitter heter jag: Mi_Skellington

C ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar