torsdag 1 mars 2012

Kommande lördag

Nu är det inte länge tills det blir helg...såååå skönt, längtar som fasiken till lördag, då ska vi ha fest med det härliga sommar gänget.
Från en början var det jag, Patric och Lino som var sugna, just för att det är Bodensia som gäller i helgen.
Men sen det ändrats fram och tillbaka vilka som ska med och inte, men just nu (peppar peppar) verkar vi bli ett härligt gäng. Jag, Patric, Eva, Sabina, Sussie och kanske en kompis till henne. Sedan kommer Lino med några andra kompisar att möta oss på Bodensia.

Blir alltid lite rädd att jag ska bli besviken när man har förväntningar, lätt att det inte blir så kul som man hoppats på...men med det här gänget kan vi inte få tråkigt...vi skulle kunna ha en helt nykter fest och ändå ligga dubbelvikta av skratt hela festen igenom...så galna är alla. Har faktiskt en annan kompis som verkligen skulle platsa i gänget men det finns inte en chans att han skulle tordas haka på...vet egentligen inte varför han är rädd....eller det vet jag men onödigt att oroa sej i onödan.

Inte nog med att vi har stora planer för kvällen, även dagen kan komma att bli superbra, Jag ska till Åkerholmen (mysigaste byn som finns) och åka skidor, och det verkar som om jag får sällskap av Sabina.
Och nu inte klart.se har överdrivit så ska vädret bli helt fantastiskt
Så det ser jag verkligen fram emot :)

Så har jag lyckan med mej i helgen kan det bli en riktig super helg... men som vanligt håller jag tummarna på att jag ska slippa söndagsångesten...nästan så man kan få lite ångest bara av att oroa sej..helt sjukt!

Så jag efterlyser nått riktigt roligt på söndag oxå :D

Så sov så gott nu i morgon är det FREDAG weeeeeee
Love you all <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar