torsdag 1 mars 2012

Komplicerade killar

Åhhh nu börjar jag känna mej som Carrie Bradshaw..varför kan man inte låta bli att analysera allt???

Jag har då verkligen kommit fram till att killar visst är komplicerade..den som påstår annat är ju helt rubbad!!!!

Visst kan de vara lätta att läsa, inga större problem att se vad de vill och när de vill, men varför vill de ibland och ibland inte???  jag fattar då inte hur deras twistade hjärna fungerar... nu påstår jag inte att vi tjejer är enkla men det har väl ingen påstått heller :P

Vill inte ta upp nått speciellt fall för då slutar det bara med att nån känner sej utpekad, och det är ju inte meningen att en enda ska ta åt sej, för jag kan inte komma på ett enda exempel på motsatsen.

Just den här veckan har jag fått många bevis på att de gör och säger saker som absolut inte går ihop med vad de sagt att du tycker, och då är det inte för att de blåljuger hela tiden, antingen så kommer de inte ihåg vad de sagt tidigare eller så svänger deras tro hela tiden, eller så är de bara helt förvirrade.

De gör då mej otroligt förrvirrad, enda vettiga förklaringen är att de vill så många olika saker och kan inte bestämma vilket ben de ska så på så därför steppar de runt hela tiden och vi vet ju alla att de har ju fler än två ben :P

Nåja det är bara att acceptera att vi tjejer nog aldrig kan lära oss att förstå dem utan det är bara att "surrender".....eller är det kanske inte bättre att hitta den perfekta tjejen i alla fall???? vill ha min egna Katherine Moennig :)

klura på den ni ;)

1 kommentar:

  1. Jag kan väl inte annat än att hålla med dig Anna, killar är svåra!
    Visst, jag själv kanske inte heller är så lätt att handskas med... :/

    SvaraRadera