måndag 12 mars 2012

Olika synsätt

Oj oj vad man kan ha olika synsätt och vad nöjd jag är med att se allt från den possitiva sidan.

Vi håller på att planera en tjänsteresa med jobbet...hela kontoret ska fara till stockholm...oj oj jobbigt blir det...enligt de flesta..hur ska vi hitta, hur ska vi orka gå, hur ska vi hinna och hur ska vi göra för att få ersättning för biljetterna som vi måste hålla ut för. Problemen är många men jag kan inte göra annat än skratta...gud vad kul det ska bli!!!! Jag bara längtar :D

JAG ser framemot att flyga, åka arlanda express...vandra efter kungsgatan ner mot Hotell Rica och sedan efter att ha lämnat resväskan ta 1:ans buss till Gärdet... Sedan vad kul att träffa alla våra nya kollegor och undra vad kvällen har att erbjuda...kanske man känner sej lite sliten nästa morgon men den dagen den sorgen...det kan man leva med.

Så varför oroa sej i onödan????

Man mår bara dåligt över att oroa sej...konstigast är att de som oroar sej mest är de som brukar resa mycket...de andra ser bara ut som frågetecken...sedan verkar det vara nån sport att berätta hur knepigt det är att hitta, så alla som inte vet blir oroliga...fast att vi ska färdas i trupp...vad kan gå fel????

Sedan kan jag inte för mitt liv förstå varför man behöver fundera på vad som blir billigast...ingen behöver betala det själv det gör ju FM

Nä jag har då bara tänkt åka med och njuta i fulla drag...tror det kommer bli super skoj...och blir det inte det så får vi ta det då :)

Just nu vill jag bara fara hem och sätta mej vid datorn, min egna alltså och chatta, tror jag håller på att bli beroende hihi

Livet är underbart...trots små motgångar ibland...men det  som inte dödar härdar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar