måndag 12 mars 2012

Killar

Gaaah kommer aldrig sluta klura på hur komplicerade killar är... önskar att man kunde få en oprogramerad kille och bara mata in de egenskaper man tycker är bra och så POFF har man den perfekta mannen :)

Fast jag vet ju hur det skulle gå...alla skulle ju då rycka och slita i honom så antingen skulle han gå i bitar eller så skulle nån som är starkare än mej slita till sej honom...oj där blev jag helt plötsligt lite pessimistisk he he

Men det är inte så konstigt för när det gäller killar så är jag verkligen inte bra på att tänka positivt...det behöver jag verkligen jobba på.... eller så får jag hoppas att det finns nån där ute som överraskar och får mej att se possitivt på det manliga släktet

Hur många kan hålla med om det här skalet skulle ha varit bra på den perfekta mannen då?
*suck* :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar