måndag 5 mars 2012

För höga förväntningar?

ojoj vilken helg...hade längtat såååå mycket... vi hade superkul..verkligen men förväntningarna uppfylldes väl inte...eller???

ibland målar man upp en bild av vad man vill ska hända men idag borde jag lärt mej att den bilden sällan stämmer.. man blir alltid överraskad av livet ofta på ett positivt sätt då.

Fast det handlar väl om hur man vänder och vrider på det..finns antagligen de som kan få det till nått negativt istället

Men jag ser det postivt.. hade super kul på förfesten med alla goa vänner... sedan gick vi ut för att träffa fler goa vänner... men den jag hade längtat efter på förfesten kom inte ut...hade visst däckat :( men vi ska ha fler fester då vi ska parta tillsammans :)

det var sen när vi kom ut som jag kände mej aldelens för lugn och nykter...man ser hur alla andra beter sej..nästan lite skönare när man slipper tänka på det..man blir lite stel och tråkig...om man går ut nykter blir det en annan sak för då är man inställd på att inte vara wild and crazy.

men men det var i alla fall trevligt och jag inser för varje gång jag är ut, att  inte hittar man då några nya stjärnor på krogen.. jag har redan träffat de jag vill träffa..nu fortsätter dessa kontakter över nätet. Tror minsann jag blivit kräsen!

I vilket fall som helst har jag konstaterat i helgen att jag ÄR super lycklig...och då främst för att jag har VÄRLDENS bästa vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar