torsdag 8 mars 2012

Internationella kvinnodagen

Baaaahhh vilket skitsnack...som om den här dagen skulle vara nå annorlunda??

Jag har då önskat mej en tjänst i allafall...tycker faktiskt att man kunde få i alla fall en önksan uppfylld idag...alltså en genomförbar önskan!
Nu behöver det inte hända idag men det viktiga är ju att man önskar det idag.., jag har hävdat att det är min rätt att få den uppfylld så vi får se om det gick fram hihi :)

Annars då...jo jag har planerat helgen...fredagkväll ska jag följa med Veronica på Far East och så hoppas vi att vi får dansa lite..helt nyktra ska vi vara oxå...blir trevligt att umgås med henne utan hennes gubbe...jag är ju lite less på honom hihi

Sedan på lördag ska ett galet gäng först på Bränna och äta sedan hem till Patric och fira hans födelsedag lite i förskott, samtidigts om vi kollar Mello.
Så vankas väl utgång efter det..får se var vi hamnar och om det blir nyktert eller ej..har inte bestämt hur jag vill göra.

Mitt liv har varit lite galet upp och ner de senaste dagarna så det blir svårt att toppa det...så jag ställer in mej på en rätt lugn men trevlig helg :)

hasta la vista....

2 kommentarer:

  1. Jag är ju lite tråkig jag, men jag hoppas på att du förblir nykter så man kanske kan ge sig ut i skidspåren :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem säger att jag inte kan fara ut i skidspåret om jag dricker på lördagkväll då??? jag ska nog hålla mej skötsam...våga vägra vara bakis

      Radera