tisdag 6 mars 2012

Jamie

En av mina govänner fick en liten liten bäbis den 14:e januari aldelens för tidigt...hon var bara i vecka 22...hade alltså 4 månader kvar av sin graviditet.
Trots detta har allt gått bra hittils i alla fall...peppar peppar.
hon har en blogg som jag måste följa maniskt, främst för att jag vill veta allt och det är inte så lätt när de just nu bor på Umeåssjukhus
Det som blir lite jobbigt är ju då att jag lipar varenda gång jag läser den...blir så mycket känslor som svämmar över...jobbigt..men värt det :)

om nån vill läsa:
jamie.bloggplatsen.se

Annars så händer det ganska mycket i mitt egna liv för tillfället..och jag säger bara vad gjorde jag utan min mobil...min älskade mobil.

Men allt kanske inte passar att tas upp här hehe
ojoj tokiga grejjer kan man lugnt säga
Det som är trist är ju när stormen dragit förbi...gillar att det händer saker..när man är lite oförbered...men man får samtidigt inte fastna i längtan efter en spännande vardag...utan dalar finns det inga toppar :)

jag upphör aldrig att bli förvånad :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar