tisdag 13 mars 2012

Annorlunda vecka

Känns som om det här kommer bli en väldigt annorlunda vecka..har redan planerat praktiskt taget hela veckan redan.

Sov hos Linnea natten mot idag...mysigt..så ikväll ska vi träffas ett litet gäng hos Linnea, äta middag tillsammans och spela spel..hur trevligt som helst.
På onsdag ska jag sluta tidigt och så drar jag, Linnea och Sabina till Piteå för en liten shopping runda..det kanske blir en doldis :)
Torsdag har jag faktiskt inga planer men det kommer nog.
Fredag då ska vi till pagla åka madrass och dricka varmchoklad med Morgan...mums.
Lördag ska jag se på handboll..sista matchen så jag måste!!! sedan till Luleå för utgång...sedan sover vi över i Sabinas föräldrars lägenhet....sjukt najs :)

I söndags blev jag helt plötsligt svin less på att gorma till det med de grabbar jag träffat tidigare så jag gjorde nått drastiskt..gick med i Norrlandskontakter..har alltid tyckt att det skulle kännas desperat...men what a fuck..jag är ju desperat...bättre att satsa på att verkligen träffa nån seriöst istället för att det bara blir svammel.

Och måste säga att hittils har det varit jätte kul..man får massa komplimanger och så får ma surra med trevliga grabbar...har inte surrat med nån otrevlig ännu :)

Vore trevligt med nån dejt oxå hihi
så man får väl se vad som händer

Ha en fantastisk dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar