onsdag 7 mars 2012

Facebook strular

Gaaah....det här var något irriterande..går inte att komma ut på Facebook...hur ska jag nu kunna chatta med Linnea hmmm

Nää gud så fånigt :P stör mej faktiskt inte så mycket men nu fick jag en förklaring till varför jag inte hört av henne ännu hihi...snacka om att man vänjer sej vid att det ska var på ett speciellt sätt...imorse trodde jag inte att jag var så sen för min mobil hade inte plingat till...inget meddelande från Lino..vilket såklart måste betyda att klockan inte var så mycket...hihi

nåja nu är jag igång och vilket underbart väder...eller??
njae inte så kallt i allefall...men var är den underbara solen?

Känner mej lite fladrig idag...med all rätt
Som vanligt fortsätter dessa killar förvrida mitt huvud..finns det ett botemedel? Hur gör man om man vill sluta bli förrvirrad?? Lobotomi?

Eller kan det vara så att jag måste träna så jag gör av med en massa energi, känner mej väldigt energisk idag..men det kommer jag inte hinna med...ska till Vera och äta middag och dum snacka med henne, Malin och Kicki.
Ska bli så trevligt :)
Men då behöver jag verkligen gå på Funktional Moves imorgon..det är riktigt jobbigt..bra det är precis vad jag behöver.

Fast samtidigt fick jag veta igår att jag har en fin rumpa..hahahaha... så nu har jag inte lika stor panik att träna bort den längre...tänk att det ska vara så svårt att ta åt sej när man får en komplimang???


Ja antagligen blev dettta inlägg lika fladdrigt som jag känner mej just nu men skönt att skriva av sej lite i alla fall

Så håll tillgodo...hoppas jag smittar med lite fladdrighet hihi
Tjohoooo och tjohej :)

2 kommentarer:

  1. Jag hade kunnat göra det mesta för att ha en lika fast rumpa som dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad är det här med min rumpa...??? nåja nu sitter jag med rosiga kinder oxå..slipper jag fixa med rouge..man måste tänka positivt eller hur? hihi

      Radera