onsdag 8 februari 2012

Stolt Palt-makerska

Paltarna blev utsökta, sååå nöjd :)
Så nu vet jag att jag kan göra god Palt oxå, måste nog ställa till med paltkalas hihi.
Men vi slapp paltkoma..puuhh
Det blev inte så många paltar, men vi blev lagomt mätta.

Sen har jag och Jenny hunnit klura lite på vad vi vill göra i helgen så det blir nog ett fullsmockat schema i allafall, vi ska bowla, baka biskvier, träna och parta, fast utan alkohol, vi måste ju kunna ragga oxå :P

Just ja jag har hunnit städa garaget ikväll, måste ju pimpa lillbilens nya krypin :) det var inte lätt men det gick så nu är jag grymt stolt över mej själv, nu är det bara att skotta lite till så kan jag sen börja använda garaget vettigt

Men nu är det dax att sova
Så sov sött. Zzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar