måndag 27 februari 2012

crazyyyyy

Så var helgen över, men den har varit lite smått crazy, började lugnt men sen eskallerade det.

Fredag efter jobbet fick jag vara snäll och ge en semla till en sjukling, kände mej riktigt snäll, men jag får mycket positiv energi tillbaka så det var det värt :)

Sedan blev det fredagsmys med Jenny, vi var nyttiga och åt sallad till middag.. sen såg vi en film utan nått snax...imponerande eller hur?!!
Filmen, Jack & Jill, med Adam Sandler var inte så rolig som jag trodde den skulle va, mer sorglig faktiskt.

Kom i säng rätt tidigt faktiskt, det var skönt.....men trots det vaknade jag med en ruskig huvudvärk på lördagmorgon....typiskt....nykter helt i onödan, om man ändå ska må risigt kan man dra en fest innan.

Var seg hela förmiddan..men lyckades tillslut släpa mej en sväng till Luleå city tillsammans med Lino, trevligt, kom på att jag fått lön så slösade lite :) Det blev en ny kjol, ny tröjja, nya underkläder och lite läppsmoschel.

Sedan var det dax för festligheter inte för att jag kände mej vidare taggad, vi lagade middag hos Lino, enkel middag, pasta med pastasås...himla gott
men redan efter första drinken var jag på G....skrattade så jag höll på att kikna, speciellt eftersom Patric frågat hur vi skulle färdas och när jag sa Apostlahästarna hade han i sin tokiga fantasi sett framför sej att vi kom ridande på svarta hästar, fick förklar att det betyder att man promenerar, men skratta det gjorde jag verkligen.

Så sagt och gjort vi tog apostlahästarna till bowlinghallen, där hade vi bokat två timmar...vi hade superkul...lite flamsiga var vi..en "tant" på banan bredvid blängde på oss, vi blev bara mer taggade av det och flamsade lite extra...sååå kul. Konstigt nog gick det ovanligt bra för mej..men det måste vara alla tips jag fått från Jenny.

Sedan blev det lite mer festande hos Lino innan vi tog en taxi till Lotus.. där skakade vi rumpa ända tills det stängde...trodde jag skulle bli dyngbakis men icke det, mådde prima hela söndagen...konstigt??

Söndag då hann jag med massor då oxå, fika på retrocafet med mamma, en sväng på marknaden, sedan han jag både surra och messa massor med mina älskade vänner, en del mer "sjuka" än andra hahahaha...hade i allafall kul trots att det var söndag..slapp min vanliga söndagsångest

Så min sammanfattning av helgen är egentligen GUD VAD JAG HAR UNDERBARA VÄNNER....ÄLSKAR DEM!!! <3 <3 <3

(och då menar jag alla mina vänner)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar