onsdag 8 februari 2012

Paltkoma!!!!

Hej hopp
Idag ska jag till Patrik och Jenny och tillsammans ska vi försöka göra lika god palt som mamma brukar göra...blir inte lätt :) Men förhoppningsvis blir de tillräckligt goda så vi lär ju drabbas av den traditionella paltkoman efteråt...att man utsätter sej för detta är en stor gåta.

Äntligen har värsta kylan gett med sej och jag har laddat batteriet i min lilla gulliga bil, så imorse var det inga problem att köra till jobbet, är lite lur på att kanske stereon varit igång i alla fall, man kan ju bara hoppas att det var ett så enkelt problem, men det lär ju visa sej med tiden.


Längtar till helgen med lite blandade känslor, har inga direkta partyplaner varken inför helgen eller nån helg för den delen, käns lite konstigt är ju van att ha fullsmockat schema, det ända jag vet inför helgen är att jag SKA träna och jag SKA ha kul med Jenny, sen hur detta kommer gå till är en annan femma, men men bara det blir kul :D
Största problemet är att jag inte har nån hundvakt, alla tänkbara är borta :( Karin i Umeå, Vera och Micke utomlands, mamma utomlands, Agneta och Micke i Umeå, Patrik jobbar, ja skulle väl möjligen vara Malin då, men hon har ju fullt upp med barnen så det känns inte så snällt.
Mina får klara sej själv, det blir ju bara nån timma så det ska nog gå geschvint.


Får återkomma med paltresultatet, nu ska jag bege mej mot kommendörsgatan weee

så hej svejs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar