tisdag 10 juli 2012

Semester kom nuuuuuu!!!!

Men herre gud kan man få semester nån gång... blir fan galen!!!!
nu är det fyra arbetsdagar kvar....sen fyfan vad jag ska njuta!!!!

Lite frustrerande att jag inte vet exact vad jag ska göra på min semester, vet ju att jag ska till Barcelona...men innan det och sen då????
om inte annat så tror jag att jag måste nån sväng till den kungliga huvudstaden...kanske sista veckan...om det nu inte blir för dyrt att ta flyget i sista sekund :P och om jag nu får nån hundvakt vill säga.

Nackdelen med att ha hund.. är just när man vill resa...jag älskar vekligen min hund...önskar att det vore lika enkelt att ta med en hund som att ta med ett barn...fast hur man än gör så får man skylla sej själv...det är ju ett speciellt ansvar man tar på sej när man skaffar en hund... ja även om man skaffar ett barn, fast det kanske är för galet att jämföra egentligen.

Nä nu var det semester jag ville diskutera...vad mer kan man göra på sin semester, som inte är för dyrt?
Frågan är undra om man kan få vara nån dag i sin gamla stuga? Måste kolla upp det :) vore hur mysigt som helst.

Nån lite roadtrip skulle oxå vara bra... typ Lycksele...hmmm..måste kolla med min semesterkompis vad han tycker... :)

men tänk om man fick fara hit



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar